Nadalandia arriba a Vilafranca entre el 26 de desembre i el 4 de gener

26 Desembre 2017 8:00a4 Gener 2018 13:00

Els més xicotets de Vilafranca gaudiran aquest nadal d’una nova edició de Nadalandia. Esport i DIiversió oferirà un complet programa d’activitats els dies 26, 27, 28 i 29 de desembre així com el 2,3 i 4 de gener. Les activitats es desenvoluparan en l’Espai Jove de la Casa de la Cultura. Els preus seran de 50 euros pels set dies i de 8 euros diaris. En el cas de famílies nombroses el segon inscrit tindrà un descompte de 5 euros. L’horari de Nadalandia serà de 8.45 hores a 13.15 hores. Tots els interessats es poden posar en contacte amb Esport i Diversió o bé acudir a les instal·lacions de la piscina municipal.

Nadalandia arriba a Vilafranca entre el 26 de desembre i el 4 de gener