Curtmetratges infantils a Vilafranca

Dimarts que ve 26 de desembre els més xicotets de Vilafranca podran gaudir amb “L’hivern’, un cicle de curtmetratges d’animació destinat a xiquets a partir de 2 anys. L’esdeveniment tindrà lloc en la Casa Social a partir de les 12.00 hores. L’entrada és gratuïta fins a completar l’aforament.

A més, la Biblioteca municipal acull fins al 6 de gener l’exposició “Secrets de fabricació del curtmetratge ‘La Manopla’ de Clémentine Robach”.
Curtmetratges infantils a Vilafranca