Màster Class Cicle Indoor a Vilafranca

23 Desembre 2017
18:00a21:00

Dissabte que ve 23 de desembre el poliesportiu de Vilafranca acollirà una Màster Class Cicle Indoor. Acompanyades per un muntatge de Discoeclipse, 150 persones gaudiran d’una vesprada d’esport en bona companyia.

A les 18.00 hores començarà la primera de les tres classes preparades. Així, la primera de les sessions estarà dirigida per Lola i Diego de Morella, la segona per Natxo i Arantxa de Bestcycling i la tercera per Pablo Andrés de Vilafranca. L’hora prevista de finalització de la màster class és a les 21.00 hores.

Més informació en el telèfon 630 92 83 75.

Master Class Cicle Indoor a Vilafranca