Dolces Cançons en la residència de majors de Vilafranca

La residència de majors de Vilafranca ha organitzat un complet programa nadalenc. Entre les actuacions no ha faltat la presència del grup de corda i veu Dolces Cançons que ja s’ha convertit en un referent musical en el nadal del centre. Els residents han assistit al concert proveïts del seu barret de Papa Noel.

A l’acte, a més de residents i cuidadors, han acudit nombrosos familiars dels majors. La residència de Vilafranca ha arribat als 64 residents en 2017, completant-se d’aquesta manera la seua capacitat. D’aquestes hi ha més de 40 places que estan concertades.

2.JPG