El poliesportiu de Vilafranca acull una Master Class de Cicle Indoor

Esport i Diversió ha organitzat en el poliesportiu de Vilafranca una gran Master Class de Cicle Indoor. L’activitat ha comptat amb la participació de 150 esportistes arribats de tots els pobles l’entorn de Vilafranca. Lola i Diego des de Morella, Natxo i Arantxa de Bestcycling i Pablo Andrés, de Vilafranca, han sigut els encarregats d’organitzar les diferents sessions amb el muntatge de Discoeclipse. Ha sigut una bona forma de preparar el Nadal davant l’arribada de copiosos menjars.

_mg_9929.JPG

_mg_9937.JPG