El grup d’acció local AltMaesPorts cerca gerent

El Grup d’Acció Local AltmaesPorts, que agrupa a municipis dels Ports i de l’Alt Maestrat, ha iniciat la seua activitat efectiva per al desenvolupament de projectes a l’interior castellonenc. En aquest sentit ha convocat la plaça de gerent del grup AltMaesports Leader. Les bases de la convocatòria es poden consultar en aquest enllaç: http://www.fedetcas.org/wp-content/uploads/2017/12/BASES-CONVOCATORIA-GERENTE-GAL-ALTMAESPORTS.pdf.

L’oferta d’ocupació comprèn un contracte de jornada completa de 40 hores setmanals. El gerent haurà d’implementar l’estratègia de desenvolupament local en el territori dels Ports i l’Alt Maestrat. La coordinació de l’equip, l’elaboració d’informes, la implementació de l’estratègia, les visites als promotors, la capacitat per a desplaçar-se… seran algunes de les funcions de la persona contractada.

La retribució serà de 35.000 euros bruts anuals. El contracte s’iniciarà al gener de 2018. Les persones interessades poden presentar instàncies durant un termini de 15 dies a contar des del 21 de desembre.