Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Visites guiades durant els Nadals.

22 Desembre 2017a7 Gener 2018

Del 22 de desembre de 2017 fins al 7 de gener de 2018, la Tourist Info Vilafranca realitzarà visites guiades al Museu de la Pedra en Sec, l’Església parroquial Santa Maria Magdalena i l’Ajuntament:

Horaris:

Museu de la Pedra en Sec i Ajuntament: A les 11:00 i a les 17:30 h.

Església i Ajuntament: A les 12:00 i a les 16:30 h.

* El diumenge 7 de gener de 2018, només hi haurà visites guiades pel matí.
* Les visites a l’Església podrán alterar-se en funció de les celebracions litúrgiques.
* Els dies 24, 25 i 26 de desembre de 2017, així com l’1 i 2 de gener de 2018 no hi haurà visites guiades.

No cal reservar prèviament (excepte les visites que es realitzen fora dels horaris preestablerts). Els grups es tancaran 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, siga puntual.

Punt de trobada:

Tourist Info Vilafranca
Carrer Sant Roc, 1 – Tel. 964 44 14 32 / vilafranca@touristinfo.net

Preus:

Museu de la Pedra en Sec i Ajuntament / Església i Ajuntament:
General, 2€; Reduïda, 1,50€.

Entrada conjunta al Museu de la Pedra en Sec, Església i Ajuntament:
General, 3€; Reduïda, 2€.

Nota:

El preu reduït s’aplicarà a: Majors de 65 anys o pensionistes; famílies nombroses; persones desocupades; persones discapacitades; persones allotjades a Vilafranca o a la comarca; visites reservades dos dies abans de la seva realització; etc.