La gent gran de balneari

Obert el termini de presentació de sol·licituds per als viatges de l’ Imserso. La present convocatòria és per a gaudir de jornades de balneari. Qui vulga aprofitar l’oportunitat entre febrer i agost ha de presentar la seua sol·licitud abans del 4 de gener. Així mateix, qui desitge viatjar de setembre a desembre pot presentar la sol·licitud fins a l’11 de maig.

Per a més informació consultar amb la treballadora social de l’Equip Social de Base en el carrer la Bassa nº12.
La tercera edat es va de balneari