L’últim cap de setmana de l’any arriba ple d’activitats a Vilafranca. Demà dissabte a les 19.00 hores en la Casa Social es presentarà el llibre “Els Masos del terme de Vilafranca” de José Manuel Andrés Prades, Pablo Troncho Garcia i Jorge Sorribes Monfort.

El diumenge a la vesprada tindrà lloc la tradicional carrera popular Sant Silvestre. La desena edició de la carrera a Vilafranca començarà a les 17.00 hores en la Plaça En Blasc. A la nit, després de les campanades, se celebrarà la gran festa de Cap d’Any organitzada per la Comissió de Festes 2018. El Parador de Festes acollirà, des de les 01.00 hores del recentment estrenat 1 de gener, el ball i la música amb l’orquestra Supernova i amb Discoeclipse. L’entrada té un cost de 7 euros.

Ja l’any nou, l’1 de gener es projectaran dues pel•lícules en el Videoclub. “La luz de mis ojos” a les 16.00 hores i “El guardián invisible” a les 18.00 hores.

Vilafranca acomiada l’any amb llibres, la Sant Silvestre i la festa de la comissió de festesVilafranca acomiada l’any amb llibres, la Sant Silvestre i la festa de la comissió de festes