Vilafranca dóna la benvinguda a 2018 amb la Sant Silvestre i amb la festa de la comissió

Vilafranca ha dit adéu a 2017 i ha donat la benvinguda a 2018 amb la carrera de Sant Silvestre. L’associació Entreparets és l’encarregada d’organitzar aquesta carrera que és la degana dels pobles de l’interior castellonenc. En la Plaça Don Blasco de Vilafranca es van celebrar dues carreres, la infantil i la d’adults. La majoria de corredors van competir disfressats o amb capells del Pare Noel. Entre els corredors nombrosos veïns de la localitat i també visitants que van triar Vilafranca per a passar la nit de finalització d’any i donar la benvinguda a 2018.

-Festa de Cap d’Any

D’altra banda, centenars de persones van brindar per 2018 en el Parador de Festes de Vilafranca amb la festa organitzada per la comissió amb l’orquestra Supernova. Entre ells, molts turistes que van triar la Vila, els seus hotels i cases rurals.