Un llibre recull en imatges els masos de Vilafranca

El saló d’actes de la Casa Social de Vilafranca ha acollit la presentació del llibre “Masos del Terme de Vilafranca”. Es tracta d’una publicació que arreplega fotografies i ubicacions de les masies del terme de la localitat.

En l’acte, els autors: José Manuel Andrés Prades, Pablo Troncho García i Jorge Sorribes Monfort, han aconseguit omplir la sala d’actes. Després de la presentació, en la que s’ha projectat un vídeo sobre les masies, han signat exemplars a tots els que han desitjat adquirir un exemplar.

El llibre ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilafranca i la Diputació de Castelló. Els beneficis que s’obtinguen es dedicaran a la recerca de la síndrome MEF2C.