Els Reis Mags visiten Vilafranca

Els més xicotets de Vilafranca van rebre ahir una visita molt especial: la de les seues majestats els Reis Mags d’Orient. Melchor, Gaspar i Baltasar van arribar carregats de regals per a tots.

Al arribar la nit, les seues majestats van arribar al municipi per l’Avinguda de Llosar. Muntats a cavall, van recórrer els carrers de la localitat precedits pels seus patges reals els qui portaven torxes per a il·luminar el camí. A més, la cavalcada dels Reis Mags va estar amenitzada per diferents actuacions musicals i d’animació dutes a terme per La Xalera.

En la plaça de l’Església es va dur a terme la representació del Betlem vivent amb la participació de molts xiquets i xiquetes del municipi. Allí, els Reis d’Orient van dirigir unes paraules a grans i xicotets. En finalitzar, les seues majestats van repartir regals als més xicotets en l’església parroquial i en algunes cases.

Visites especials
A més de les visites pròpies de la Cavalcada de Reyes, les seues majestats van realitzar dues parades molt especials. Així, van visitar l’escola infantil, on van cantar i van ballar el Ball Pla amb els xicotets, i la residència de la Tercera Edat. A tots dos llocs van arribar carregats de regals.

vilafranca-reyes-magos-2.JPG

vilafranca-reyes-magos-10.JPG