Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Abril 2018: Visites guiades als principals monuments i museus.

1 Abril 2018a30 Abril 2018

La Tourist Info Vilafranca realitza visites guiades al Museu de la Pedra en Sec, l’Església i l’Ajuntament tots els dies d’obertura: Divendres i dissabte, pel matí i per la vesprada; diumenge, només pel matí (durant la Setmana Santa i el pont de l’1 de maig hi haurà un horari especial).

Horaris:

A les 11:00, 12:00, 16:30 i 17:30 h.

– Les visites a l’Església poden alterar-se en funció de les celebracions litúrgiques.
– No cal reservar prèviament (excepte les visites que es realitzen fora dels horaris preestablerts).
– Els grups es tanquen 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, sigueu puntuals.

Punt de trobada:

Tourist Info Vilafranca
Carrer Sant Roc, 1 – Tel. 964 44 14 32 – vilafranca@touristinfo.net

Preus:

Museu de la Pedra i Ajuntament / Museu de la Pedra i Església / Església i Ajuntament:
General, 2€; Reduïda, 1,50€.

Entrada combinada al Museu de la Pedra, l’Església i l’Ajuntament:
General, 3€; Reduïda, 2€.

Nota:

El preu reduït s’aplicarà a: Majors de 65 anys o pensionistes; famílies nombroses; persones desocupades; persones discapacitades; persones allotjades a Vilafranca o a la comarca; visites reservades dos dies abans de la seva realització; etc.