Vilafranca compta amb una nova furgoneta elevadora per a tasques de manteniment

L’àrea d’obres i serveis públics de l’Ajuntament de Vilafranca ha presentat un nou vehicle per a la realització de tasques d’electricitat i manteniment. Es tracta d’una furgoneta que compta amb un elevador integrat. Es destinarà a treballs elèctrics i reparacions en altura que requerisquen la utilització d’aquesta plataforma elevadora. El vehicle ha suposat una inversió de 54.000 euros.

D’aquesta manera el personal municipal podrà treballar en millors condicions en el desenvolupament de tot tipus de tasques. L’Ajuntament està duent a terme una constant millora dels vehicles del parc mòbil municipal.

Vilafranca compta amb una nova furgoneta elevadora per a tasques de manteniment