Barbie en les sales gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca

Les sales gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca han acollit durant totes les dates nadalenques una exposició monogràfica dedicada a nines Barbie. El tècnic de l’oficina de turisme, Guillem Monferrer, ha sigut el comissari coordinador d’aquesta exposició. La mostra ha rebut centenars de visites. Romandrà oberta fins al 4 de febrer. En l’exposició es pot realitzar un donatiu d’un euro a benefici de l’associació MEF2C.

Barbie en les sales gòtiques de l'Ajuntament de Vilafranca