Vilafranca sol·licita la millora del poliesportiu a les ajudes de l’esport

El regidor d’Esports de l’Ajuntament de Vilafranca, Cristóbal Troncho, ha anunciat que la corporació local sol·licitarà a les ajudes de l’esport, convocades per la Generalitat Valenciana, la millora del poliesportiu municipal. Concretament, el consistori pretén substituir les finestres de l’edifici, el paviment dels corredors, així com les portes. Es tracta d’ajudes que financen tota l’actuació fins a un import màxim de 100.000 euros.