Ajuntament i Creu Roja activen un servei d’atenció per a veïns que no puguen eixir de casa

L’Ajuntament de Vilafranca i l’Assemblea de Creu Roja de la localitat han activat un servei d’atenció per a veïns que no puguen eixir de casa o tinguen dificultats de mobilitat. Consistori i voluntaris es coordinaran per a facilitar que aquests veïns puguen tenir accés a la compra, medicaments, desplaçaments urgents o atenció mèdica. Els interessats a rebre aquest servei han de posar-se en contacte amb les oficines municipals cridant al telèfon 964 441 004. El servei es mantindrà mentre dure el temporal de neu i fred.

Menjar a Casa

L’Ajuntament de Vilafranca i Creu Roja ja treballen conjuntament des de fa anys en el servei Menjar a Casa. En la residència de majors de Vilafranca s’elabora cada dia el menjar que es porta als majors de la localitat. D’aquesta manera tenen garantida un menjar saludable cada dia.