Blocs de neu de 3 metres dificulten l’accés a Vilafranca

L’accés a Vilafranca per carretera ha estat condicionat durant tota la jornada per blocs de neu que arribaven als tres metres d’altura. Els equips de les màquines llevaneu han treballat durant tot el dia per a obrir la CV-15 entre Ares i Vilafranca i el vial Vilafranca-Benassal. L’acció del vent ha provocat que la neu s’acumulara en punts molt concrets.

Al municipi hi ha hagut classe en el col·legi i l’IES, encara que en aquest cas condicionada per la impossibilitat que arribaren els alumnes de poblacions veïnes com a conseqüència del mal estat de les carreteres.

Serveis municipals

L’Ajuntament de Vilafranca ha treballat un dia més en l’obertura d’accessos als edificis públics: col·legi, institut, biblioteca, centre sanitari, oficines municipals… El poliesportiu ha estat tancat.

Així mateix el consistori ha rebut l’agraïment de l’Ajuntament de la Iglesuela del Cid per la col·laboració prestada en l’evacuació d’una veïna en ambulància diumenge passat. Des que va començar el temporal l’equip de Govern del consistori està treballant per a coordinar totes les necessitats que sorgeixen per les nevades amb la col·laboració del personal municipal i de tots els serveis.