S’ajornen els actes del 779 aniversari de la Carta Pobla

A causa de les condicions climatològiques adverses s’ajornen al dissabte 17 de febrer els actes organitzats amb motiu del 779 aniversari de la Carta Pobla; així com el lliurament de la Medalla de la Vila i del Premi Explorador Andrés.

Així, les activitats es traslladen d’aquest dissabte 10 de febrer al de la setmana següent. Tots els esdeveniments tindran lloc el dissabte 17 de febrer a les 12.00 hores en les Sales Gòtiques de l’Ajuntament.