Obrint masos incomunicats

Neteja de l'accés a masos incomunicats / Limpieza del acceso a masías incomunicadas

L’Ajuntament de Vilafranca ha recorregut a la totalitat de pales disponibles a la localitat per obrir els camins de les masies incomunicades al terme del municipi. En tota la partida de Dalt, a la Pobla de Bellestar o al Mas de Tosca ha estat necessari recórrer a les pales per obrir el camí. El vent ha empès a la neu sobre els camins acumulant gruixos de neu que arriben als dos metres d’alçada. Així mateix la llevaneus del municipi també ha treballat per treure a vehicles atrapats als ventisquers.

-Sal als carrers

D’altra banda l’Ajuntament de Vilafranca ha posat en marxa un tractor per escampar sal pels carrers de la localitat per, d’aquesta manera, tractar de reduir la formació de plaques de gel.