La ciència en les plantacions de tòfona

El pròxim 24 de febrer, en l’IES de Vilafranca, es durà a terme la jornada “Microscopía aplicada a la truficultura de tuber melanosporum (tòfona negra)”.

En dues sessions, al matí de 10.30 hores a 13.30 hores, i a la vesprada de 15.30 hores a 18.30 hores els assistents aprendran sobre els usos de la microscòpia en la producció de planta micorrizada i el maneig de plantacions tofoneres de mà de la professora Luz Cocina Romero, enginyera agrònoma i professora de formació professional d’estudis forestals.

Tots aquells interessats a participar han de saber que l’activitat té un cost de 25 euros. Les inscripcions poden realitzar-se en l’Ajuntament de Vilafranca (964 441 004) en horari de matí de 08.00 hores a 15.00 hores.

La ciència en les plantacions de tòfona