La Guàrdia Real estarà 3 dies a Vilafranca

Pròximament 50 efectius de la Guàrdia Real s’allotjaran a Vilafranca per a realitzar diferents exercicis. L’alcalde de Vilafranca, Óscar Tena, ha mantingut una reunió amb una representació dels militars, encapçalada pel capità José Agustín González Albalate, amb l’objectiu de planificar la seua estada en el municipi. La Guàrdia Real organitzarà activitats amb el col·legi i l’IES de la localitat. En la seua estada a Vilafranca tenen previst realitzar exercicis a l’entorn de la població.

La Guàrdia Real estarà 3 dies a Vilafranca