Una exposició fotogràfica teixeix complicitats entre Tunísia i Els Ports

“Elles trien - Teixint complicitats, compartint reptes de futur entre Tunísia i Els Ports” és el títol de l’exposició fotogràfica que s’inaugura divendres que ve a les 18 hores a les Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca. La mostra, que es podrà visitar fins al 19 de març, posa rostre a les protagonistes de la cooperació internacional.

L’exposició està oberta al públic els divendres, dissabtes i diumenges de 10 a 13:30 h. A més, els divendres i dissabtes també obri a la vesprada, de 16 a 18 h.

Cal recordar que, fa uns mesos, l’Assemblea de Cooperació per la Pau-País Valencià va dur a terme el projecte “Elles Trien” a la comarca dels Ports amb la intenció d’intercanviar experiències i construir ponts entre les realitats de les dones de Tunísia i els habitants dels Ports.