Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Juliol 2018
Dill Dts Dmc Dij Div Diss Diu
3031EC

Pròxims events

XXII Fira de la Magdalena.

13 Juliol 2018a15 Juliol 2018

cartell-xxii-fira-de-la-magdalena.jpg

DIVENDRES 13 DE JULIOL DE 2018

XXII Concert Extraordinari Fira de la Magdalena de la Unió Musical de Vilafranca.

Director: Pau Monfort
Obres: TRES FANFÀRRIES PER A ORQUESTRA, de John Adams; L’EIX TRANSATLÀNTIC, de Nèstor Zarzoso (estrena absoluta de la versió per a banda); i TRILOGIA ROMANA, d’Ottorino Respighi.
Lloc: Frontó Municipal de Vilafranca.
Hora: 22:30 h.

DISSABTE 14 DE JULIOL DE 2018

Obertura del recinte firal per als expositors i ramaders.

Lloc: Secció Comercial (Avinguda de Castelló, Carrer Doctor Manuel Palomo i Plaça d’En Blasc) i Secció Ramadera (voltants de la Plaça de Bous).
Hora: De 8:00 a 10:00 h.

XX Cross Popular Fira de la Magdalena, a càrrec de l’Escola Esportiva de Vilafranca.

Lloc: Plaça Peiró Escala.
Hora: 10:00 h.

Trasllat dels poltres amb cavalls des de la partida de la Dehesa fins al recinte firal.

Lloc d’eixida: Plaça de Bous.
Hora: 11:30 h.

Inauguració oficial de la XXII edició de la Fira de la Magdalena. En l’acte participaran l’Alcalde i la Corporació Municipal, així com les Reines i les Dames de les Festes 2017 de Vilafranca.

Lloc: Secció Comercial (Avinguda de Castelló, C/ Doctor Manuel Palomo, Plaça d’En Blasc) i Secció Ramadera (voltants de la Plaça de Bous).
Hora: 12:00 h.

Tallers d’artesania demostratius i participatius de la XXII Fira de la Magdalena. Activitat per a tots els públics.

Lloc: Secció Comercial (Avinguda de Castelló – Casa de Cultura).
Hora: 12:00 h.

Arribada dels poltres i els cavalls al recinte firal. A continuació, eixida dels genets cap a Les Fonts del Llosar.

Hora: 13:00 h.

Dinar de germanor dels genets.

Lloc: Fonts del Llosar.
Hora: 14:30 h.

Arribada a la secció ramadera dels genets.

Hora: 16:30 h.

Exhibició de doma natural, a càrrec de Pere Clotet (Crinera al vent).

Entrada gratuïta.
Hora: 17:30 h.

Presentació del llibre del 40é Aplec dels Ports “Mirades plenes de vida”.

Lloc: Plaça de la Casa de Cultura.
Hora: 18:00 h.

Actuació de “Los Gandules”, espectacle patrocinat per la Comissió de Penyes 2015. Abans de l’actuació, es lliuraran els premis del concurs de portades del llibre de festes 2018.

Lloc: Carrer Valentí Montoliu.
Hora: 19:30 h.

Tancament del Recinte Firal.
Hora: 21:00 h.

DIUMENGE 15 DE JULIOL DE 2018

Obertura del recinte firal.

Hora: 10:00 h.

Lloc: Secció Comercial (Avinguda de Castelló – Casa de Cultura).
Hora: 12:00 h.

Trasllat dels poltres amb cavalls des del recinte firal fins la partida de la Dehesa.

Lloc d’eixida: Plaça de Bous.
Hora: 12:00 h.

Presentació de la revista “Skpat al món rural” & Vermouting, a càrrec d’Elia Roig.

Lloc: Punt d’Informació de la Fira (Avinguda de Castelló).
Hora: 12:30 h.

Visites guiades al Museu de la Pedra en Sec, l’Ajuntament, l’Església parroquial Santa Mª Magdalena i la Torre de Conjurar.

Lloc d’eixida: Tourist Info Vilafranca, situada al C/ Sant Roc, 1.
Horari: Museu de la Pedra en Sec i Ajuntament, a les 17:00 h.; Església parroquial Santa Mª Magdalena i Torre de Conjurar, a les 18:30 h. (els grups es tancaran 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, sigueu puntuals).
Organitza: Tourist Info Vilafranca.

Clausura de la XXII edició de la Fira de la Magdalena.
Hora: 21:00 h.

DURANT TOT EL CAP DE SETMANA:

Exposicions del 40é Aplec dels Ports.
Dates: Dissabte 14 i diumenge 15 de juliol de 2018.
Lloc: Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca.
Horari: De 17:00 a 20:00 h.

Jocs Tradicionals de Fusta, adquirits per la Comissió de Penyes 2015.
Lloc: Carrer Valentí Montoliu

NOTA INFORMATIVA:

L’Ajuntament de Vilafranca es reserva el dret d’alterar o modificar l’orde del programa de la Fira de la Magdalena, sempre que les circumstàncies ho aconsellen.