Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Visites guiades durant el pont de Sant Josep.

16 Març 2018a19 Març 2018

Del 16 al 19 de març de 2018, la Tourist Info Vilafranca farà visites guiades al Museu de la Pedra en Sec, l’Església i l’Ajuntament.

Horaris:

Divendres, dissabte i diumenge, a les 11:30 i a les 16:30 h.
Dilluns, a les 11:30 h.

- Les visites a l’Església podran alterar-se en funció de les celebracions litúrgiques.
– No cal reservar prèviament (excepte les visites que es realitzen fora dels horaris preestablerts).
– Els grups es tanquen 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, sigueu puntuals.

Punt de trobada:

Tourist Info Vilafranca
Carrer Sant Roc, 1 – Tel. 964 44 14 32 – vilafranca@touristinfo.net

Preus:

Museu de la Pedra i Ajuntament / Església i Ajuntament / Museu de la Pedra i Església:
General, 2€; Reduïda, 1,50€.

Entrada conjunta al Museu de la Pedra, l’Església i l’Ajuntament:
General, 3€; Reduïda, 2€.

Nota:

El preu reduït s’aplicarà a: Majors de 65 anys o pensionistes; famílies nombroses; persones desocupades; persones discapacitades; persones allotjades a Vilafranca o a la comarca; visites reservades dos dies abans de la seva realització; etc.