Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Visites guiades durant la Setmana Santa.

23 Març 2018a2 Abril 2018

Del 23 de març al 2 d’abril de 2018, la Tourist Info Vilafranca farà visites guiades al Museu de la Pedra en Sec, l’Església i l’Ajuntament.

Horaris:

De dimarts a dissabte, a les 11:30 i a les 16:30 h.
Dilluns i diumenge, a les 11:30 h.

- No hi haurà visita guiada el dilluns 26 de març de 2018.
- Les visites a l’Església podran alterar-se en funció de les celebracions litúrgiques.
– No cal reservar prèviament (excepte les visites que es realitzen fora dels horaris preestablerts).
– Els grups es tanquen 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, sigueu puntuals.

Punt de trobada:

Tourist Info Vilafranca
Carrer Sant Roc, 1 – Tel. 964 44 14 32 – vilafranca@touristinfo.net

Preus:

Museu de la Pedra i Ajuntament / Església i Ajuntament / Museu de la Pedra i Església:
General, 2€; Reduïda, 1,50€.

Entrada conjunta al Museu de la Pedra, l’Església i l’Ajuntament:
General, 3€; Reduïda, 2€.

Nota:

El preu reduït s’aplicarà a: Majors de 65 anys o pensionistes; famílies nombroses; persones desocupades; persones discapacitades; persones allotjades a Vilafranca o a la comarca; visites reservades dos dies abans de la seva realització; etc.