4 nous serveis oberts a tota la societat en la residència de Vilafranca

Gràcies a una subvenció atorgada per la Generalitat Valenciana de 71.800 euros, la residència per a persones majors de Vilafranca ha implantat quatre nous serveis tant per als seus usuaris habituals com per a totes les persones de la província que vulguen fer ús d’ells.

Així, les noves teràpies i serveis als quals ja poden acollir-se tant persones majors com a familiars i cuidadors són: mediació familiar, teràpia amb animals, musicoterapia i unitat de respir.

Aquestes noves activitats se sumen a les quals ja es realitzaven en la residència i en el centre de dia de rehabilitació i fisioteràpia.

Cal assenyalar que tots els programes de la residencia de Vilafranca estan oberts a qualsevol persona major de 65 anys i familiar cuidador resident en qualsevol municipi de la província. Per a més informació sobre els programes o la forma d’inscriure’s en ells consultar amb la residència.