La biblioteca creix en 2017

La biblioteca municipal de Vilafranca ha vist créixer en 2017 tant el nombre d’exemplars disponibles per a préstec com el nombre de socis. D’aquesta forma, l’organisme compta amb 15.265 llibres per a prestar (enfront dels 14.814 que tenia en 2016).

Així mateix, la biblioteca ha superat la barrera dels 1.000 usuaris. Una quantitat molt important si es té en compte que Vilafranca és un municipi amb al voltant de 2.500 habitants.

Així, el nombre de llibres prestats el passat any va ser de 2.824 i el de DVD d’una mica més de 800. A més, de les xifres de préstec s’obté que les dones, sense importar l’edat, són les que més llibres i pel·lícules prenen prestades.

Entre els llibres més prestats es troben El Club dels Cinc en literatura infantil, Ojos Azules de Kabul en juvenil i Ojalá Estuvieras Aquí en llibres per a adults. Quant als DVD el més demandat ha sigut El Olivo.