Celebracions del Dia de la Dona

Els alumnes de l’IES de Vilafranca, el Grup de Dones, membres de la corporació local i veïns del municipi han participat en els actes del Dia de la Dona. Enfront de l’estàtua de la planxadora de calces es van soltar globus morats -color protagonista de la jornada-, es va llegir un manifest i es va mostrar una pancarta commemorativa. Cal assenyalar que les treballadores de les oficines municipals i les regidores van fer dues hores de vaga.

Celebracions del Dia de la Dona