100.000 euros per al Parador de Festes de Vilafranca

L’Ajuntament de Vilafranca destinarà els 100.000 euros procedents del Pla 135 per al Parador de Festes. Enguany el municipi invertirà diverses ajudes per a la demolició i estructura del nou edifici polifuncional. Cal recordar que l’Ajuntament ha adquirit un solar annex per a allargar el solar de l’edifici i que també eixamplarà l’edifici. La inversió total del local, que es legalitzarà com a sala de festes, superarà el milió d’euros i permetrà comptar a Vilafranca amb un edifici en condicions per al desenvolupament de tot tipus d’activitats socioculturals.