Vilafranca sol·licita un Pla de prevenció d’incendis forestals

La Llei Forestal obliga als ajuntaments a comptar amb un Pla de prevenció d’incendis forestals. L’Ajuntament de Vilafranca ha sol·licitat una ajuda a la Generalitat Valenciana per a redactar aquest pla. cal recordar que el municipi ja compta amb un Pla de gestió forestal, redactat recentment. La subvenció màxima serà del 80%. A més de l’obligació existent, des del consistori es considera adequat comptar amb aquest pla, tenint en compte l’entorn forestal del municipi.