Obra de teatre i contacontes en femení a Vilafranca

-”Creativas en paro” i “El Cofre de la Igualtat” són els títols de les propostes culturals

Vilafranca acollirà demà dissabte, amb motiu de la setmana del Dia Internacional de la Dona, un parell d’activitats amb protagonisme femení. Es tracta d’un contacontes i una obra de teatre.

A les 12 hores esta programat el contacontes “El Cofre de la Igualtat” a la Biblioteca de Vilafranca. Va destinat a xiquets i xiquetes a partir de 5 anys que vagen acompanyats per adults.

I a la vesprada, a les 18 hores, es podrà disfrutar de l’obra de teatre “Creativas en paro”. La Casa de la Cultura serà l’escenari.

Els actes compten amb l’organització de l’Ajuntament de Vilafranca, Rebombori Cultural, la Biblioteca i el Grup de Dones de Vilafranca.