Activitats en femení a Vilafranca

Amb motiu de la setmana del Dia Internacional de la Dona, Vilafranca va viure dissabte passat un parell d’activitats en femení: un contacontes i una obra de teatre.

Primer, a la Biblioteca de Vilafranca, les xiquetes i xiquets van escoltar amb atenció i van gaudir amb els contes “El Cofre de la Igualtat”, a càrrec de Rebombori Cultural. I a mitjan vesprada a la Casa de la Cultura, la cita va ser amb l’obra de teatre  “Creativas en paro”. En clau d’humor, tres dones que acaben de quedar-se sense faena van repassar la situació de la dona en els últims dos mil anys.