La VIII Jornada gastro-literària de Vilafranca donarà la volta al món

La Biblioteca de Vilafranca, amb la col·laboració de l’ajuntament de la localitat, organitza la VIII Jornada gastro-literària de Vilafranca amb el títol “La Volta al món en 80 dies”. L’obra de l’escriptor francés Jules Verne serà la protagonista el 21 d’abril en aquesta cita que combina, entre altres elements, literatura, cinema i gastronomia.

Així, a la vesprada s’ha programat la projecció de la pel·lícula “La Volta al món en 80 dies” (1956) en la Casa Social. La sessió, amb entrada lliure, comptarà amb els comentaris d’Irene Rodrigo, del programa “Una habitació pròpia” d’À Punt Mèdia.

A la nit, al Restaurant L’Escudella, maridarán literatura i gastronomia amb un sopar literari. Les places estan limitades, així que cal reservar amb antelació al telèfon 685 85 63 86.