Vilafranca programa la Setmana Santa i busca portants

La parròquia de Santa María Magdalena de Vilafranca i l’associació de la Setmana Santa de la localitat han donat a conèixer la programació d’actes i el cartell de les celebracions religioses. El cartell és una aquarel·la de Santiago García. Així mateix des de l’associació de la Setmana Santa han fet una crida per a comptar amb els suficients portants.

Des de l’associació es fa una crida per a traure les peanyes durant les processons i també preparar els diferents actes: muntatge de camines, robers, preparació del calvari.

Els dies 28 de març, dia de la Processó del Calvari i el 30 de març, dia de Divendres Sant, s’ha convocat als portants. Els voluntaris hauran de presentar-se a les 21h en l’església. El Divendres Sant, després de la processó, tindrà lloc un aperitiu en l’antiga guarderia, enfront de l’església.

A més de les processons de Dimecres Sant i Divendres Sant en la Setmana Santa de Vilafranca destaca la processó del diumenge de Resurrecció i el posterior concert de la Unió Musical de Vilafranca.

Vilafranca programa la Setmana Santa i busca portants