Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

I Cicle de Cinema per la Igualtat: “Figuras ocultas”.

14 Abril 2018
18:30a19:30

figuras-ocutlas.jpg

Sinopsi: Narra la història mai contada de tres brillants dones científiques afroamericanes que van treballar a la NASA al començament dels anys seixanta (en plena cursa espacial i també durant la lluita pels drets civils dels negres estadounidencs) en l’ambiciós projecte de posar en òrbita l’astronauta John Glenn.

Dia: Dissabte 14 d’abril de 2018.

Lloc: Videoclub.

Hora: 18:30 h.

Organitzen: Ajuntament de Vilafranca, Grup de Dones i Xarxa Valenciana d’Agents d’Igualtat.