Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

I Cicle de Cinema per la Igualtat: “Háblame de la lluvia”.

28 Abril 2018
18:30a19:30

hablame-de-la-lluvia.jpg

Sinopsi: Agathe Villanova (Agnes Jaoui), una feminista militant que s’ha posat en política, retorna durant 10 des al seu poble natal, al sur de França, per agafar-se un breu descans i, de pas, ajudar a la seva germana Florence a gestionar els assumptes de sa mare, que havia mort un any abans. Al poble, Karim (Jamel Debbouze) i el seu amic Michel Ronsard (Jean-Pierre Bacri) decideixen realitzar un documental sobre Agathe, que formaria part d’una sèrie de documentals sobre les dones de caràcter.

Dia: Dissabte 28 d’abril de 2018.

Lloc: Videoclub.

Hora: 18:30 h.

Organitzen: Ajuntament de Vilafranca, Grup de Dones i Xarxa Valenciana d’Agents d’Igualtat.