Les actuacions de titelles triomfen als Ports

Villores, Vilafranca, La Mata, Olocau del Rei i Castell de Cabres ja han pogut gaudir de les actuacions de titelles organitzades dins del festival Portsxinel·la. El certamen, que està batent tots els rècords de la passada edició, està organitzat per Eclíptica d’Arts i Viu Els Ports amb els qui col·laboren la Diputació de Castelló i els ajuntaments de tots els municipis participants.

El festival serveix no solament com a forma d’atraure la cultura a municipis xicotets de l’interior de Castelló i, en aquest cas, de la comarca dels Ports sinó com a element dinamitzador de zones que es troben cada més amb major risc de despoblació.

Les pròximes actuacions a dur-se a terme tenen lloc des d’avui dijous fins al diumenge en municipis com Cinctorres, la Todolella, Vilafranca, Castellfort, Forcall o Morella.

Pròxima actuació:

Divendres 6. Teatre Carles Pons. II Mostra Escolar de Titelles, per CRA Afigures (Castelló). 18:00-20:00.
Dissabte 7. Teatre Carles Pons. ‘La fame vaig di arlecchino’, per la Bottega Teatrale (Itàlia). 12:00. (Aconsellada a partir de 6 anys).