Vilafranca participa en una Jornada d’Igualtat

L’alcalde de Vilafranca i tècnics de Serveis Socials de la Mancomunitat Els Ports han participat avui a Albocàsser en una trobada amb alcaldes, treballadors i agents socials de les comarques del Maestrat i Els Ports. La jornada ha servit per a exposar el treball dels agents d’igualtat, el servei ambulant per a atendre a víctimes de violència de gènere i el finançament municipal per a assistència social. Així mateix, s’ha explicat la renda valenciana d’inclusió.