Vilafranca demana que es cobrisquen les places de Guàrdia Civil

L’Ajuntament de Vilafranca ha aprovat per unanimitat una moció en la qual se sol·licita a la Guàrdia Civil que es cobrisquen les places assignades a la caserna de la localitat. En aquest sentit l’alcalde, Óscar Tena, ha indicat que la petició s’ha traslladat en més d’una ocasió als responsables de la benemérita en la província. Des del municipi s’ha sol·licitat de manera especial que es cobrisca la plaça de sergent, figura clau en la coordinació en matèria de seguretat en la localitat i en la zona de cobertura de la caserna de la Guàrdia Civil. La mínima taxa de reposició de places aplicada pel Govern es troba darrere d’aquesta falta d’efectius.

Cal recordar que a més de la cobertura de la plaça de sergent l’Ajuntament també ha demandat en nombroses ocasions que es construïsca la nova caserna de la Guàrdia Civil en els terrenys que el consistori té cedits a aquest efecte.