Vilafranca és lectora

Vilafranca ha celebrat el Dia del Llibre amb múltiples activitats. Una d’elles ha sigut el contacontes organitzat en la biblioteca municipal amb Tània Muñoz “Comptadora d’Històries”. Els xiquets i els majors van gaudir dels seus contes en una multitudinària sessió que es va celebrar en la biblioteca municipal. A més els assistents van poder contemplar l’exposició “Vilafranca és lectora”. L’exposició arreplega en un collage les fotografies enviades pels lectors a la biblioteca municipal.

En la jornada també es va celebrar el sorteig del dia del llibre. En la pàgina de facebook de la biblioteca es poden consultar els agraciats.

Vilafranca és lectora