Vilafranca felicita a la Unió Musical pel primer premi en el certamen de bandes

La Unió Musical de Vilafranca ha aconseguit el primer premi de la segona secció en el Certamen Provincial de Bandes de Música celebrat durant el cap de setmana en l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló. L’agrupació vilafranquina ha quedat a tan sol mig punt de la guanyadora de la menció d’honor, “La Esmeralda” d’Almassora.

La formació, dirigida per Pau Monfort, va interpretar com a obra obligada “Castelló suite simfònica” de Bernardo Adam Ferrero amb quatre parts: Introducció i Dansa, el Bolero de Castelló, Salve a la Mare de Déu del Lledó i Jota de Castelló. Així mateix, com a elecció lliure, l’agrupació va delectar al públic amb Lollapalooza, Tromba Lontana i Short Ride in a Fast Machine de John Adams.

Des de l’Ajuntament de Vilafranca es felicita a tots els membres de la Unió Musical de Vilafranca per les seues 361,3 punts i aqueix merescut primer premi de secció.

Vilafranca felicita a la Va unir Musical de Vilafranca pel primer premi en el certamen de bandes