Vicent Royo presenta a Vilafranca “Les arrels històriques de la comarca dels Ports”

L’escriptor Vicent Royo ha presentat a Vilafranca “Les arrels històriques de la comarca dels Ports”. L’acte s’ha celebrat en la Casa de la Cultura amb la presència de l’enginyer agrícola, Julio Monfort, el professor Jordi Marín en representació del Centre d’Estudis dels Ports i l’alcalde de Vilafranca, Óscar Tena.
El llibre, publicat per Onada Edicions, narra la història de la creació de la societat rural dels Ports i perfila els contorns de la identitat col·lectiva de la zona. Quant a l’autor, cal assenyalar que Vicent Royo ha publicat una trentena d’articles en revistes especialitzades i els llibres “Vilafranca (1239-1412). Conflictes, mediacions de pau i arbitratges en una comunitat rural valenciana” -premi Explorador Andrés 2016- i “Els orígens del Maestrat històric. Identitat, convivència i conflictes en una societat rural de frontera s. XIII-XV”.

Vicent Royo presenta a Vilafranca