Casa de Cultura i baixos inundats després d’una forta tromba d’aigua a Vilafranca

23/05/2018  Una forta tromba d’aigua acompanyada de granís ha causat la inundació de la sala de teatre Carles Pons a la Casa de la Cultura de Vilafranca. També s’han vist afectats alguns baixos a l’entorn del Grup Francolí. S’han acumulat al voltant de 30 litres per metre quadrat que han caigut en poc més de mitja hora. L’acumulació d’aigua ha requerit la intervenció dels bombers voluntaris de Benassal i els bombers forestals de Castellfort. L’Ajuntament de Vilafranca ha agraït la seva tasca en l’evacuació d’aigua. Des del consistori s’ha recordat que s’està a l’espera que la Diputació de Castelló licite les obres per ampliar el col·lector del municipi. Aquestes obres han de solucionar aquestes inundacions i l’acumulació d’aigua en zones baixes del municipi.