8, 9 i 10 de juny arriba un nou Capsigrany a Vilafranca

Els dies 8, 9 i 10 de juny se celebrarà a Vilafranca una nova edició del festival de teatre Capsigrany. Els organitzadors ja han presentat el cartell, un gran ull que convida a endinsar-se en les representacions teatrals que tindran lloc en la localitat. El festival compta amb el suport de l’Ajuntament de Vilafranca, la Diputació i la Generalitat Valenciana. Al llarg dels pròxims dies es donarà a conèixer la programació del festival.

8, 9 i 10 de juny arriba un nou Capsigrany a Vilafranca