Finalitza l’asfaltat de Miralles del Carro

L’Ajuntament de Vilafranca ha finalitzat les obres d’asfaltat i urbanització de la Calle Miralles del Carro. D’aquesta manera el vial, anteriorment de terra, ha quedat completament urbanitzat i amb la dotació de serveis com en la resta de carrers de la localitat. La inversió aproximada ha sigut de 230.000 euros.

Des de l’àrea d’Obres l’edil Silvia Colom ha apuntat que “l’obra permet millorar un carrer cada vegada més transitada ja que serveix d’accés a tota la zona esportiva del municipi”.