Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

XIX Mostra de Teatre Capsigrany 2018.

8 Juny 2018a10 Juny 2018

xix-mostra-de-teatre-capsigrany-2018.jpg

DIVENDRES 8 DE JUNY DE 2018.

Inauguració de la XIX Mostra de Teatre Capsigrany.
Lloc:
Casa de Cultura.
Hora: 22:15 h.

Títol: “Paradís pintat”.
Pepa Plana.
Descripció: Un quadre amb quatre àngels que canten, és un Paradís Pintat. Tota la vida veient-lo i no hi havíem caigut que n’hi ha una de diferent, que té el somni de volar per transformar-se en àngel de la guarda. Quan no la pot veure ningú, surt del quadre per intentar realitzar el seu somni. El seu viatge agafa una direcció imprevista i acaba sent l’àngel de la guarda al fons del mar. En aquell entorn meravellós la realitat no és pas com ella pensava. Al món no hi ha pau ni tant sols al fons del mar. I què pot fer una pobre diable d’àngel de la guarda?, no pot fer res més que tornar al seu Paradís Pintat… o no?
Durada: 90 min. / Lloc: Casa de la Cultura / Públic: Tots els públics / Preu: € / Hora: 22:30 h.

DISSABTE 9 DE JUNY DE 2018.

Títol: “Plors de cocodril”.
La pera llimonera.
Descripció: Un silenci impregna l’habitació dels “cocodrils”, els més xicotets d’una escola infantil. L’electricista pretén canviar una pereta quan, algú plora en l’obscuritat. Massa tard! La història sols acaba de començar, aconseguirà que es tornen a dormir?
Durada: 50 min. / Lloc: Casa de la Cultura / Públic: Infantil / Preu: € / Hora: 12:00 h.

Títol: “Genovessa teatral”.
Genovessa teatral.
Descripció: Les persones tenim la necessitat d’escoltar històries… Contacontes per a tots els públics de creació pròpia i ambientacions plàstiques.
Durada: 50 min. / Lloc: Plaça de l’Esglèsia / Públic: Infantil / Hora: 16:00 h.

Títol: “Volat”.
Cia. Pepa Cases.
Descripció: En VOLAT una ballarina ens transporta de la vessant més artificial i inconscient a la més senzilla i tendra per trobar la felicitat amb el record de la innocència de la infantessa, entre la dansa i la poesia, entre allò animal i allò humà, entre el que ens empresona i allò merament necessari. Un crit a la llibertat, una invitació a la reflexió i un impuls a la recerca d’allò essencial des de l’univers artístic de la polifacètica Pepa Cases.
Durada: 30 min. / Lloc: Frontó / Públic: Tots els públics / Hora: 17:30 h.

Títol: “Ravatukem”.
Ravatukem.
Descripció: Batukada de Castelló que portaran ritme i festa assegurada a grans i menuts.
Lloc: Frontó / Hora: 18:00 h.

Títol: “Carinyo”.
Perez&Disla.
Descripció: Dos individus que han anat envoltant la seva relació amb un mite, la construcció d’una imatge de si mateixos que els impedeix pensar-se des d’un present contínuament canviant. Han descobert que ocupar el mateix espai no implica, necessàriament, estar junts. La il·lusió s’ha esvaït; no obstant això, darrere d’aquesta sensació de buit alguna cosa queda. La necessitat de no trencar el vincle. La creença obstinada de poder trobar-se de nou.
Durada: 60 min. / Lloc: Casa de la Cultura / Públic: Majors 16 anys / Preu: € / Hora: 19:30 h.

Títol: “Todo en caja”.
Uparte.
Descripció: Sis persones sobre l’escenari pugen, baixen, ballen, però sobre tot, salten! Un espectacle viu amb tècnica acrobàtica d’alt nivell i tocs d’humor. Et contagiaràs de l’alegria de la música i les emocions més intenses mitjantçant salts, vols i torres humanes. Una mostra de superació, confiança i entusiasme. No podràs tancar la boca de les sorpreses!
Durada: 40 min. / Lloc: Poliesportiu / Públic: Tots els públics / Preu: Entrada inversa / Hora: 23:00 h.

DIUMENGE 10 DE JUNY DE 2018.

Títol: “La canicada”.
Circ de jocs.
Descripció: Atracció lúdica feta amb materials reciclats i reutilitzats. Cada “Canicada” pren vida pròpia, es transforma constantment segons l’entorn i les persones que hi juguen, és un diàleg amb la fusta, el cartró, les caniques i les persones.
Durada: 3 h. / Lloc: Plaça d’En Blasc / Públic: Tots els públics / Hora: 11:00 h.

Títol: “Genovessa teatral”.
Genovessa teatral.
Durada: 50 min. / Lloc: Plaça de l’Esglèsia / Públic: Infantil / Hora: 16:00 h.

Títol: “Instruccions per a no tenir por si ve La Pastora”.
La Ravalera.
Descripció: Conta la gent dels Ports de Castelló que, de menuts, quan no volien acabar-se les bajoques o els feia por la nit, els grans els deien: “Mira que si no fas cas, vindrà La Pastora”. La memòria d’aquesta dona, lèsbica i sanguinària, està escrita als marges dels llibres d’Història.
Durada: 55 min. / Lloc: Casa de la Cultura / Públic: Jove-adult / Preu: € / Hora: 18.00 h.