La pedra en sec de Vilafranca arriba a Quartell

El Molí Nou de Quartell (València) acull des del passat 1 de juny fins al 20 de juliol una mostra itinerant del Museu de la Pedra en Sec de Vilafranca. En aquesta, els visitants poden conèixer l’arquitectura de la pedra en sec: part fonamental del patrimoni cultural vilafranquí.
L’exposició mostra maquetes de diferents construccions fetes amb aquesta tècnica. A més, al Molí es pot comprar el llibre “Els Homes i les pedres. La pedra seca a Vilafranca: un paisatge humanitzat”.