Teatre, esport i història en el mes de juny de Vilafranca

El mes de juny a Vilafranca es presenta carregat d’activitats per a tots els gustos i edats. Així, aquesta mateixa setmana, del divendres 8 al diumenge 10, es durà a terme la XIX Mostra de Teatre Capsigrany que reunirà a companyies nacionals i mostrarà espectacles per a diferents públics.
El següent cap de setmana, el del 17 i 18 de juny, es durà a terme la IV Tornada ciclista a Vilafranca-VI Mermorial Jofre Grau Biosca. Dirigida a la categoria de cadets, la prova està organitzada pel Club Ciclista Picaio.
La literatura arribarà al municipi el dissabte 23 amb la presentació de “Vilafranca, els meus orígens” de Manuel Marín. L’acte, que comptarà amb la presència de l’autor, es realitzarà en el saló d’actes de la Casa Social a les 18.00 hores.
Així mateix, assenyalar que durant tots els caps de setmana del mes es podran realitzar visites guiades a l’Església, al Museu de la Pedra en Sec i a l’Ajuntament. A més, fins a l’1 de juliol, també els caps de setmana, es podrà veure l’exposició “Experiments de la Legió Còndor a l’Alt Maestrat” en les sales gòtiques de l’Ajuntament.