Festa de la Penya Taurina de Vilafranca

La Penya Taurina de Vilafranca va celebrar dissabte passat la seua festa anual que, en la present edició, ha arribat a la seua vuitena edició. Cal assenyalar que l’associació compta amb 43 socis adults i 7 xiquets.
Al matí va tenir lloc una capea en la Plaça de Bous a la qual va seguir un menjar de germanor entre socis i públic en general. Ja a la vesprada, la Plaça de Bous va acollir un desafiament de ramaderies amb caps de bestiar de Fernando Machancoses, Miguel Parejo i Germán Vidal. Cada ramaderia va portar quatre vaques i un bou. Finalment, el guanyador del desafiament molt Miguel Parejo.

La festa va continuar en el Parador de Festes amb un tardeo molt concorregut en el qual veïns i visitants van gaudir del mesó de la tapa i del vi, així com de l’actuació del grup Zambra Fusión. Els actes de la Festa de la Penya Taurina van finalitzar amb l’actuació del Grup La Seu 2.0 i la discomòbil Eclipse.

Festa de la Penya Taurina de Vilafranca